bilder och sånt

halloj bloggen.. igår pluggade jag, och idag har dagen inte vart så jättemysig. känner inte för att skriva helt enkelt. laddar upp lite bilder istället! dock kan jag berätta att jag körde skitbra idag!



utgång i lördags! härliga miner.. berg och julia!



också från i lördags, lars och freddho



söndagens bakisoutfit..



måndagens outfit!



plugg!



var hemma hos ida igår ju, i hennes familj gillar de inte mjölk..



de gillar inte heller juice



sen gjorde jag (!!!!) världens goaste sallad åt oss



start skogsbär + blåbärsyoghurt + turkosskål = sant!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vadå mobba mitt kylskåp!! du hittade ju en massa gott där :O

2009-05-09 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0