back..

hallå. bloggen har varit rätt död. blir så under ledigheten! i helgen har jag tagit det lugnt, varit ute och partat lite och pluggat. än en gång sitter jag och pluggar som en gnu. denna dagen historia! usch. mitt hatämne och de svåraste proven. skriver sammanfattning helt enkelt!

idag har jag varit i skolan och varit på banken, mitt första besök där ensam och jag var livrädd. men det gick bra och pengarna börjar förhoppningsvis rulla in snart! påvägen dit gick jag förbi en tant som hade "sillence i kill you" som smssignal, och jag kunde inte låta bli att slås av tanken "dagens vuxna.." och inne på banken var det en annan tant som gick och suckade över kön, där sitter vi tio personer och hon går om kring och buttrar "herregud" för sig själv. vi sitter lixom alla i samma båt och hon gör det inte direkt bättre. bitterfittor kan dö, så att säga!

uppdaterar kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0