2 veckor och fyra dagar

Hej bloggen. Nu har vi inte hörts på länge, hur mår du? Jag tänkte vara duktig och komma igång igen.. Vad har du missat är frågan?

  • Jag har vart i Tyskland..
    - där det hände en massa grejer. min mobil blev bland annat snodd, det innebar lite smstorka för min del (kanske var en bra rehabilitering?) och väldigt få bilder för bloggen i framtiden. kommer dock få en ny så småningom. just nu lever jag på min syrras nokia där det är väldigt lätt att trycka på skicka knappen innan man skrivit färdigt. det bådar inte gott inför framtida utekvällar! men ett besök på polisstationen, partande och allmänt mys hann vi med. köpte en fin ny tunika (nummer 414 i samlingen) och nya svarta jeans eftersom mina gamla favorit jeans har SPRUCKIG (ja, det var en chock. ja, jag var nära tårarna).
  • Jag har varit i Stockholm..
    - besök på museeum, riksdagen och diverse partybåtar. jag har kommit på att jag älskar stockholm. vill nog bo där, iallafall ett tag. kanske när jag blivit en framgångsrik politiker? hum..
  • Jag har partat alldeles för mycket.
    - eller vad är för mycket? jag känner mig som en alkis iaf. har tillome funderat på att börja ett hälsosamt liv med morötter och träning. frågan är om jag hade pallat? tvek.
  • Pluggeliplugg
    - som jag alltid gör.

Ja, det var väl det viktiga. Jag har inte fått något sommarjobb. buhu. men jag övningskör förfullt! pussis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

nya blondinbella?

2009-05-27 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0