suris

jag är lite sur nu. jag och Ida hade ju planerat att gå på MUFs distrikstämma på lördag, visste inte så mycket, har inte fått så mycket information. iallafall så la MUF uddevallas ordförande till mig på Facebook för ett par veckor sen, så vi bestämde oss för att maila till honom, han sa vart det var, platser osv. idag mailade jag honom igen för mer information, vad han inte sagt... är att man var tvungen att anmäla sig.. och att anmälan var förra fredagen..

vet dock inte om detta gäller om man inte vill vara med på middagen och få ett hotellrum, men ändå. dessutom snöar det ute. where are you spring?

snart är det käk och tröstshopping på g iaf. pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0