halloj. Sitter i skolan och bord

20758b3dc2d4df19ce23c914e6078ff3.png

Kolla varifrån!

halloj. Sitter i skolan och borde skriva ett arbete om njurar och lymfar. Inte sådär jättekul. Men, jättefina älsklingshanna hade på sig den lilla klockan som hon fick av mig i 18årspresent. Då blev man lite glad :) annars så hade vi inställd psykologi imorse och mitt morgonhumör var värre än vanligt, som tur var fanns jenna i närheten och sprang iväg och köpte kaffe, dagens ängel typ. Nu borde jag göra som alla andra i min grupp och börja läsa lite. Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Cause your worth it :)

Skumma tecken i texten förövrigt. Inga ä eller ö bara massa frågetecken, bara så du vet. Puss på dig!

2009-03-16 @ 11:29:35
URL: http://hairdown.blogg.se/
Postat av: hanabanana

love you pluttan !

2009-03-16 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0