cinderellainapartydress

sitter och kollar lite i min almenacka.. jag är uppbokad varenda helg fram till att jag kommer hem från new york. jag känner mig poppis.

igår var det roligt, vi åkte ut till Romelanda. Där var vi tre tjejer och 14 killar, åt middag och drack vin. Mysigt. Dock var jag supertrött efter mina två timmars sömn så när sofia och lisa skulle gå ut och "ta lite frisk" luft så tänkte jag "huuum passar på och ta en powernap" så jag gick upp och la mig och bad dem väcka mig när de kom in, men när de väckte mig tänkte jag "bara tjugo minuter till" men tjugo minuter förvandlades till två timmar.. men skönt var det! kvällen slutade lite speciellt och vi tog en taxi hem.

"är man en bra vän om man låter sin kompis spy på en?" - kvällens sms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0