blablabla

Idag har jag funderat öve en sak. alltså typ fördomar och sånt. mot bratzzzzz. eller asså, typ att de som är rika ser ner på de som inte är det. men.. jag har faktiskt varit med om motsatsen. min familj har aldrig haft något problem med pengar, alltid kunna resa utan problem osv. säger inte att vi är värsta överklassen, men det har lixom adrig varit något problem. och istället vara den som kanske ser ner på folk, är det typ folk som har dömt mig och sett ner på mig och sagt "bara för din familj kan göra det och det och det" på ett nedlåtande sätt..

bara en tanke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen din tanke !

2009-03-11 @ 21:25:43
Postat av: Anonym

Jag känner igen din tanke !

2009-03-11 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0