skolavslutning

ännu två veckor har gått och idag är det dags för lite bloggning. har inte hittat på något speciellt på senaste tiden, förutom att jag har fått en ny mobil! försäkringen kom! har även fått jobb som blomförsäljare och börjar imorgon klockan nio. men idag har jag haft skolavslutning och ska snart bege mig ut till marstrand för att fira detta med mina flickor i klassen! jag gillar. lite tråkigt väder att grilla i, men det får gå antar jag!

har även fikat med bästiskalle idag, som åker till norge imorgon för att stanna i tio veckor eller mer. var lite sorgligt med samtidigt är jag glad för hans skull. hoppas du får det bra! jag kommer att sakna dig en massa.



sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0