Shoppingberoende

"Åh vilken dag! Det har varit en extrem hektisk dag. Mer hektisk än någonsin. Dock hann jag springa på en shoppingtur på en halvtimma mitt under dagen. Det var som meditation för mig. Jag undrar om inte jag börjar bli shoppingberoende? Vad är egentligen symtomen för denna i-landssjukdom? Att tycka att shopping är roligt gör ju nästan alla, men att ofta komma hem med shoppingpåsar fastän man har mängder med saker hemma som fortfarande har prislappen på sig och är oanvända?" - blondinbella

oj, vad jag känner igen mig. galet mycket till på köpet! köper alltid saker när jag mår lite dåligt, är stressad osv. och yepp, det hänger en del oanvända saker i garderoben. Detta lovet ha jag sammanlagt knallat hem med:
         

2 skjortor
3 klänningar
2 koftor
3 linnen
1 par chinos
1 tunika
bh + trosor
(en oasisbiljett, som jag inte betalat än, men ändå)

och säkert saker som jag har glömt här..
och detta inom loppet av sisodär två veckor - aoch



senaste köpet igår, skjorta/tunika från FRK. tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0