Min tristess

Hej bloggen.

Första inlägget år 2009 tar sin form just i denna minut.. Så vad ska det handla om? Ja, det brukar ju handla om vad man gör dagligen, vilka åsikter man stöter på osv.. Grejen är att idag har jag nog genomlidit den tråkigaste dagen år 2009.

Dagen började ganska fridfullt, vaknade och använda gnällrösten så mycket så att mammsen gjorde frukost till mig (funkar ALLTID!), men så såg jag sms:et...

"Hej, jag har feber så jag kan inte åka inte ses idag"  (nåt sånt) - my

Nu tänker ni..
det är väl bara att hitta på något annat? men NEJ. Alla mina vänner är bortresta, sjuka eller upptagna. Min pojkvän tittar hellre på killar som åker skridskor efter än boll än på mig. I vanliga fal brukar jag tycka att det är ganska skönt att kanske bara vara hemma ibland. Men INTE idag.  buhuhuuu.



En mycket uttråkad lopa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0