Weeeekend

Tjenare. Idag är jag astrött. Typ så man ska vara efter en helg.

I fredags trippade först jag och lisa hem till hennes bror Gustaf som bor typ granne med mig nu, fick lite vitt vin. jag älskar vitt vin. mmmm jag blir helt sugen nu när jag ligger här i sängen, huhu. nämen, sen åkte vi in och fikade på Vallgatan med Linn. Fattar inte varför Vallgatan är mitt favvocafé, okej, stans godaste latte och goda grejer, det är stort och snyggt. Men lixom, det är fruktansvärt ofräsht, alltså nästan äckligt ibland.. Hum. Får överväga att byta till Condecco på Avenyn..

Sen åkte vi till Kungälv och gick upp till Munkegärde, allt jag visste var att vi skulle hem till en Pontus Petersson I Munkegärde som gick på Chalmers. Jag kopplade ingenting. Så kommer vi dit och jag inser att jag är kompis med hans syrra och har varit där hur många gånger som helst. Så blev ett kärt återseende med Karin. Det sjuka är också att jag glömde en ring där för typ 3 år sen kanske, och när jag sedan går ner i hennes rum för att prata i telefon så ligger den där. Också ett kärt återseende..

Igår var jag bakis och pluggis. Vaknade halv ett och vid fem åkte jag till Marstrand och Ida. Där var vi en stund innan vi begav oss på artonårsmiddag hos Hanna. Mycket trevligt och godaste chokladkakan ever. Synd att jag var så trött bara.

Idag är det plugg till tusen, det är skönt att känna att man ligger efter i alla ämnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0