Sthlm

Hej världen.

 

Sitter just nu i Stockholmcity i vårt hotellrum,  jag och mor min flög hit runt fyra och nu är vi då framme. Mamma ska jobba imorgon, så då ska jag träffa Linn som också är här nu. Mamma är tydligen här så ofta att hon var vän med taxichaffören.. I taxin satt jag förövrigt och funderade över om alla taxichafförer har platta rumpor, de sitter ju ner hela dagarna och våran hade en extreeemt platt bakdel.

 

Som nybliven MUFmedlem (!) får jag också passa på att gratta Blondinbella som priset för månadens blogginlägg. Love you. Och på tal om bloggare sitter jag just nu vid en sån här pytteliten dator, den så kallade bloggdatorn. Fattar inte hur de klarar av att skriva med sina lösnaglar på de här pyttesmåknapparna. Bara det här inlägget har säkert tagit en tjugo minuter att skriva!

 

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Stockholm? Going :) Hopppas du får det fööörjävla bra!

2009-02-11 @ 19:38:10
URL: http://hairdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0