Sthlm

Kanske det sista inlägget från Sthlm. Sitter just nu på Brommas flygplats i väntan på vårt plan som går om ... två timmar. Riktigt segt. Anledningen till detta var att vi åkte hit och chansade på att komma med ett tidigare flyg - det gjorde vi inte. Som tur är har Malmö aviations typ ett avkopplingsrum där det finns internet, tv och gratis käk typ. Minimuffins i mängder och latte. Borde inte klaga.
   
Idag har jag och mamma vart i Gallerian och shoppat. Jag älskar Gallerian. Där finns en massa roliga affärer och godaste yoghurtglassen ever. Det är typ den jag kommer att sakna mest med hela Stockholm tror jag. 
   
Nu gick det där planet till Göteborg. Riktigt segt.
   
- Mamma, ska jag berätta för pappa att vi har köpt fyra par skor?
- Nä, gör inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0