Sthlm

Godmorgon.
  
Egentligen har jag redan varit uppe ett tag, sen sju imorse närmare bestämt.. Mamma ska jobba idag, och jag ville inte gå ner till frukosten själv senare, så jag följde med. Morgonen har jag spenderat i sängen och kollat på film. Nu har jag måat naglarna och om en timme ska jag gå och möta Linn vid åhléns. Om jag hittar vill säga. Kanske tar vi en classical bloggfika på expressohouse som alla typiska bloggare i Stockholm gör!
   

Annars läser jag 'pojken som kallades det' - vidrigaste boken ever, eller ja, det är superhemsk och vid vissa tillfällen vill man rent ut sagt bara spy. Ingen bok att läsa efter maten direkt.

Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0