part of the beuty

Goddag kärare lyssnare! (eller läsare i detta fall)

Ligger just nu min säng och bara slappar... or not. Jag skriver så fingrarna blöder! Skrivit/dansat klart aerobicarbetet och nu ligger jag och pillar på samhällen igen. Hur kan bara arbeten vara så svåra? Jag tackar gud för att vi är lediga på månad och tisdag (!). Men seriöst så har vi skitmycket i skolan just nu, varje måndag är det som om man vaknar upp med en stor klump i halsen, alldeles för medveten om vad som finns at vänta. Suck alltså.

Idag har jag lyckats spilla typ juice på AXELN. Axeln av alla ställen. Jag har skämts hela dagen och hoppas att det inte blir en prick i mitt register (haha fattade ni, prick = fläck, jag är nog roligast på jorden).

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0