marstrand

Halloj.

Sitter hemma hos ida med henne och johanna, lyssnar på brittan, käkar kokostoppar och borde plugga lite lite mer. Idag gick tyskaprovet faktiskt supermegaasbra. Jag säger bara YES och grattar mig själv till tronen som klassens bästa.

Alltså, vill ni höra något riktigt nördigt? Jag är så besatt av bloggar att jag just nu sitter och skriver ett arbete om bloggar och dess inverkan på samhället. älskar dig blondiebell.

Igår kollade jag klart på alla kenny starfighter - avsnitten. lite depressing nu när jag inte har något att kolla på.. eller jo förresten. 90210 kommer ju ut idag, och andra avenyn.. hum.. kanske inte blir en så kass kväll som jag hade trott.

PUSS OCH LOL NEGERBOLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0