let it snow

ibland blir jag ledsen, för att jag inte är typ fem år nu. det snöar ute, vitt överallt.. jag vill bara dra på mig termosarna och springa ut och göra fetaste snögubben. men såklart är det ingen som vill det. hade det inte vart kul om alla på hela gatan hade sprungit ut på stora gräsmattan (en gräsmatta som ligger på min gata som alla ungar alltid brukade leka på) och haft snöbollskrig?

nej för vi är stora nu, just det. frågade om en person ville ha snöbollskrig idag, inte för att jag var särskillt allvarig då men, fick svaret "jag gillar inte snöbollskrig". hur kan man inte gilla snöbollskrig? iofs är jag askass själv, förlorar alltid, men ändå....... snö!

jag älskar snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0