Kärlek

Har precis skrivit klart mitt lilla tal om kärlek till imorgon, enyoy!

Kärlek
  

Jag vet inte om ni någon gång känt magen bubbla som sockerdricka, haft en hel svärm av fjärilar i kroppen eller svävat på små rosa moln. Jag vet inte om ni någon gång fått känna på taggarna på de allt för röda rosorna, gått på den knackliga vägen eller fått slaget som krossar inte bara dig, utan ditt hjärta i hundra tusen bitar. Jag vet inte om ni någon gång känt kärleken sprudla inom er, men jag vet, att ni en gång kommer att göra det.
     

Jag läste en gång om en man, som åkte från land till land, från stad till stad, för att hitta en plats som kändes som hemma. Och när han hittade den platsen, skulle han slå sig ner och stanna föralltid. Vi går från person till person, från hjärta till hjärta, för att hitta en plats som känns som hemma. Och när vi funnit den platsen, kommer också vi slå oss ner och stanna förevigt.
     

Till alla hjärtekrossare, till alla brustna

Till alla letande, till alla funna

Sluta aldrig tro på Kärleken.





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå grymmm lou ! love it (L)

2009-02-23 @ 22:47:29
Postat av: linn

sååå grymm lou ! love it (L)

2009-02-23 @ 22:49:44
Postat av: linn

sååå grymm lou ! love it (L)

2009-02-23 @ 22:49:55
Postat av: schlemmaa

wow poeten där ! (Y) mkt bra !

2009-02-24 @ 11:37:16
Postat av: Karl

as duktig är du louise:)

2009-02-25 @ 00:10:06
URL: http://kallebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0