wiii

halloj! har precis kommit hem efter att ha övningskört lite, körde i en rondell! woho. mor min tjatar på mig om att jag borde spela sånt där körkortsdataspel, så får väl göra det..

iallafall, roadtrip idag! vi hade hur kul som helst. klockan sju åkte amanda framför ratten, ida vid sidan om och jag och sofia i baksätet iväg. laddade med grymma roadmix flöt det på. snart var det kissepaus (även kallad rökpaus av vissa..) och jag hittade en mycket äcklig toalett. höll på att spy. offentliga toaletter.. euw.

vi kom fram till vårt mål, ullared och sprang runt där ett tag. hittade nästan ingenting men det var kul. efter att ha lullat runt i alla andra outlets där åkte vi till varberg och åt. träffade även fanny och jag köpte ett görsött linne! sen åkte vi hemåt igen. helt underbar och otroligt rolig dag! TACK. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt underbart<3

2009-05-02 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0