tillbaka

hej bloggis. nu är jag tillbaka efter min allt mer vanligare helgpaus, med en trasig häl och massvis att berätta!

så vad har jag gjort i helgen? fredagen började såklart med skola, sedan åkte vi (jag, ida, hanna, linn, johanna + lisa, dilan, tim och simon) in till stan, jag och ida köpte branmuffin och latte på condecco och satte oss vid vattnet. supermys! sen drog vi oss bort butterix och köpte masker inför morgondagens maskerad. jag hittade en görfin i spets!

planerna för kvällen var ganska skummiga, hade planerat utgång men alla var trötta och fattiga haha. så slutade med att jag, hanna och isak spelade wii hemma hos mig och sen vid halv tolv så drog jag och hanna (vi som har åldern inne, hehe) till kungälvsstället combi. blev en kanonlyckad kväll trots allt!

vaknade på lördagen med en härlig huvudvärk, ida ringde och kom hit och vi låg och schtekte lite på altanen, fick både färg och en söt shortsbränna! lööv it. senare kom amanda och hennes kompis frida och vi käkade pizza o sådär. sedan kom linn, hanna, johanna och lisa och det stora fixandes började! tilsammans med drinkar och singstar blev vi härligt glammiga med våra masker. senare drog vi till combi för Tim och Simons (Timon haha) 19årsmaskerad. kvällen blev ganska lyckad om man inte räknar med lite bråkigheter på kvällen. dock skadade jag min häl när en vakt puttade in dörren rätt på den, blev ett fint litet jack och jag blödde som en gnu. tog slut på alla plåster för att jag blödde igenom, men tack för alla som hjälpte mig!

igår blidde det mest slappning och återhämtning och på kvällen åkte jag och my in till stan för en fika med anna, emma och linn! kalasbra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0