backinaction

nu kan jag inte hålla mig längre.. det spritter i fingrarna på mig. kanske är det vädret.. och jag är nästan frisk nu.

new York var skitballt, husen var skyhöga och shoppingen var grejt! ska inte klaga. gick loss på gap, skrek när jag såg dknyaffären och travade omkring med en starbucks. såg hanna montana också, kändispoäng!

nu sitter jag och pluggar lite.. om ligor och sånt. tråkigt alltså. igår skev jag ett argumenterande tal som jag ska ha på tisdag eller nåt, slogs mellan att tomten finns eller varför alla borde ha darin som bakrund på sin blogg (fjortisarna älskar det, alla andra hatar det = bra PR!).. tog tomten.

ha en superduperbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0