17år

Halloj. Detta inlägg är kanske det sista jag skriver som sjuttonåring, för om cirka två och en halv timme är jag arton (yep, född 00:05) !!! Så min sista dag har jag spenderat såhär;

Börjar med tyska, visar sig att ingen hade gjort läxan. GÖTT, tänker jag. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte har gjort det. Dock bestraffades vi genom att skriva en uppsats.. Ganska illa. Sen blidde det engelska, lika tråkigt som vanligt. Lite bättre blev det av att vi såg på film. Härligt. Efter det så kom det fruktade idrottsprovet.. Och? DET GICK FAAAAAAB! Tror aldrig det har gått så bra i idrott, riktigt lätt var det.

Sen mötte jag ju som sagt upp KalleKrull för lite glass och fika, hem till matten och my, vidare till lisa och ut till Marstrand till Ida! Busygurl. Passade även på att bära runt Isak på min rygg i skolan eftersom jag kände att jag ville vara lite barnslig..

Så vad har jag gjort som sjuttonåring? Mycket. Men, har sammanställt en lista på lite saker ni nog inte vet jag har gjort..

- Jag är fruktansvärt klantig, tappar bort mina nycklar dagligen, limmade tex ihop mina fingrar i fredags..
- Jag får vattenbrist jättejättelätt, kan ju bero på att jag inte dricker så mycket överhuvudtaget. Är också ljuskänslig (=INGEN BRA KOMBO PÅ SOMMAREN, jag får bära glajjor dygnet runt)
- Jag kan bara "flirtblinka" med höger öga, kan blinka med båda samtidigt såklart, men inte med bara vänster.
- Kan inte heller lyfta på enbart vänster ögonbryn, kan jag bara med högra eller med båda samtidigt. Skumt.
- Jag har aldrig blött näseblod i hela mitt liv.
- Jag har slagit ut båda mina halva framtänder, ena gången när jag ramlade i en rushkana när jag var liten, andra gången när jag cyklade på en tant (har detta något med klantigheten att göra tro?
- Jag har varit förlamad !!! Jag var fem jordsnurr och hade borelia och lunginflamation SAMTIDIGT.
- Jag har varit i Sverige, Danmark, Norge, England, Spanien, Frankrike, Österrike, Italien, Turkiet, Grekland och mellanlandat i Schweiz! På tisdag drar jag till New York och i maj till Tyskland!

Det var väl allt. Hejdå sjuttonåriga liv.









Kommentarer
Postat av: Mr T

Happy birthday lou! <3

2009-04-02 @ 22:15:07
Postat av: linnsan

du är ingen dålig tjej du !

2009-04-03 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0