Sunny Sunday

Godmorgon eller någe.

Gårdagens partyplaner blev lite inställda, blev jobb och film istället. Lika bra för idag ska jag på namnsdagskalas! Lite oväntat men ändå kul med lite sånna saker. Tittar ni på vem som har namnsdag idag kan ni ju säkert lista ut vart jag ska..  Än så länge har jag hunnit göra klart loggboksfrågan i samhällen (som skulle vara klar till i fredags..) och duschat typ. Sen har jag en massa småsaker jag måste hinna med också, mina planer är alltså;

- Göra loggboken.
- Namnsdagskalas
- Köpa puder
- Läsa lite i Chockdoktorinen (kanske ska ta med den på bussen?)
- Öva lite på sångläxan
-  Hitta min iPod- sladd..
- (städa mitt rum)

Kommentarer
Postat av: mysan

det va så himla jobbigt att jobba igår tyckte jag..typ segast :/

2008-09-14 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0