Just go away

Godmorgon alla glada. Idag är jag inte så glad. Eller jo, eller nä. Jag är lite arg, men knäpp som jag är kan jag aldrig vara arg i mer än ca 12 timmar (finns undantag, hehehe). Först över en sak som jag inte kan skriva om här i bloggen, och den andra är.. The Hellacoptes spelar i Göteborg i höst, och det är 18årsgräns.. In my ass! Det är typ deras sista turné och jag får inte gå på det bästa bandet live någonsin? Skit är vad det är.

Igår var det bara myskväll hos Sofia med tjejerna och massa gammalt snack om minnen, mys vare. Nu ligger jag i sängen eftersom det är för kallt i mitt hus och ligger man med ett duntäcke och en bärbar dator så brukar det bli jävligt varmt!

Hade gött, haj.

Kommentarer
Postat av: daniel

Känner mig lite elak när jag säger detta då det verkar som att svära i kyrkan, men när dom spelade på Way Out West förra året gick jag och Patrik iväg och köpte mat istället... ;)

2008-09-07 @ 13:29:17
Postat av: Louise

du måste vara knäpp.

2008-09-07 @ 14:13:45
URL: http://louloulou.blogg.se/
Postat av: milissa

förresten Lou, I'm in the Band, 2 augusti 2006 :D gissa varför jag minns det datumet... ;)

2008-09-07 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0