Frågor&Svar

KLÄDER
Skor:
Ett par enkla svarta bara.
Sneakers: Helt enkelt ett par vita tygskor.
Jeans: Hatar jeans. Men miss sixty in my heart <3
T-shirt: Stora med coola tryck är min grej!
Underkläder: Spets!

ACCESSOARER
Väska: Anväder just nu en brun lite större väska, en mellansvart och en pyyteliten i brunt, grönt och guld!
Plånbok: Hittade en på vår vind innan sommaren, den är helt förstörd nu och jag behöver verkligen en ny.
Solglasögon: Svarta, så stora som möjligt.
Klocka: har ingen!

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Den som finns i badrummet
Parfym: Dolce&Gabbana, The one
Medicin: Jag är ett stort fan av halstabletter.
Vitamin: Lite järntabletter slinker ner ibland.
Huvudvärkstablett: Alvedon.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: hallon smak!
Vin: Vitt.
Bröd: Min mammas ofc.
Glass: Ben&jerry eller lejonet&björnen.

HEMMA
Säng: En liten 90säng
Lakan: Vitt vitt vitt bara vitt
Espressomaskin: Finns en i källaren tror jag..
Kylskåp: Öh, nåt vitt

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Björn Axén på Åhléns!
Bank: SEB
Mobiltelefon: Sony Ericsson K800i
Färdmedel: Fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0