Do you wonder?

Hehe som vissa personer redan har märkt var det ett tag sen jag skrev, ska försöka bättra mig.. Känns bara inte som jag har något att skriva om. Eller typ, att veta vad jag gör på dagarna kan ju inte vara superintressant alla dagarna? Och sen efter en lång dag i skolan orkar jag bara inte sätta mig framför datorn och knåpa ihop nåt. Men jag lovar, ska försöka bättra mig.

Nu ligger jag i min säng, vaknade för ett tag sen. Väntar på att vänner ska vakna och på att one tree hill avsnittet ska bli klart snart! Just nu laddar den 1kb/s vilket är segare än segast.

Om ni har lust kan ni ju titta över Bethany Joy Lenz/Galeotti  (hon har typ bytt namn), som spela Hayley i OTH, grym tjej!

Kommentarer
Postat av: Lo

vad ska du hitta på idag då?

2008-09-28 @ 10:32:49
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: mia

jag säger bara: GO BROOKE!

2008-09-28 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0