Tyskaplugg

Har suttit och pluggat tyska ett tag nu, orkar verkligen inte mer nu! Jag lyssnar tillochmed på Tokio Hotel för att komma i stämning, jag är ledsen att säga det Kenza, men dom suger!

Nåt som inte suger är Death Cab For Cuties senaste album Narrow Stairs, bland det bästa jag hört. Spana in Bixby Canyon Bridge på plattan så fattar ni vad jag menar. GRYM.

Oasis.. däremot är jag lite besviken på. Vad hände med den rena ljudet med bas, trummor, gitarr och sång? Inga mixar eller äckligt 2000-tals ljud tack. Visst skitbra album, men vad fan hände med oasis?


Kommentarer
Postat av: mia

Oasis förändrades. Till det bättre. ! (nu tänker jag inte skriva mer för daniel kommer säkert dra en skitlång rolig utläggning om Oasis nya album)

2008-10-01 @ 19:57:21
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: mia

*Daniel.

2008-10-01 @ 19:57:32
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: sofia

jag hatar den jävla ftt tyskan!

2008-10-01 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0