lost in colors

tjenatja.

har precis kollat klart på DH, och nu blir det över till det nytankade gossipgirls oc h sen vidare till one tree hill. jag har fullt upp helt enkelt.

nu till dagens seriösa tanke;
den här veckan har jag två prov, engelska och naturkunskap. två ämnen som jag tycker är relativt svåra. och för första gången i mitt liv känner jag inte stress över det. det får gå som det går, det får bli som det blir - jag bryr mig inte. kanske eftersom skoltröttheten börjar komma såhär innan lovet kanske..

betyg har alltid varit mitt sätt att veta att jag är bra nog. jag älskar att sjunga, men jag har aldrig fått på ett papper rätt och slätt - du är bra! inte heller dans, personlighet eller något annat jag gillar. komplimangen javisst, men det svåraste är väl inte att göra sig förtjänt till dem utan att ta åt sig? men betyg, där får man på ett papper, utan konstigheter en redogörelse av hur bra man är.

... eller kanske, så är jag bara lycklig.

Kommentarer
Postat av: mia

nv2a är bäst! vi slog CP-SP :D :D :D

ps. hur gick det för er?

2008-10-22 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0