hola

hej.

nu har jag uppdaterat. jag känner mig lika slö som blondinbella (saknar dig!). no motivation. jag går till skolan, är med vänner och andra. pluggar. sluuut.

idag har jag gjort några vettiga grejer;

1. lagat mina örhängen
2. hindrat mig själv från att få ett väldigt argt utbrott
3. målat naglara
4. bäddat sängen (sådär byta lakan och sånt roligt)
5. köpt yoghurt istället för godis, lisa tror jag håller på o blir vuxen.
- 6. jag har inte städat mitt rum
- 7. jag har inte pluggat
- 8. har jag gjort något vettigt?

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Evelina

oo, måla naglarna var längesedan jag gjorde. Vilken färg blev det?



Ha det gott!

2008-10-20 @ 22:50:28
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0