dröm

Inatt har jag drömt två jättekonstiga drömmar. Den första handlade om att jag och max tydligen hade gjort slut. Jag kände mig helt tom och ensam. Och när jag till slut vaknade så var jag tvungen att titta på mobilen och se om alla sms verkligen var från den max, och det var dem. puh, tänkte jag och somnade igen.

nästa handlade om att jag, lisa och my åkte på en skidresa till åre. och vi hamnade i någon festlägenhet. det var flera rum och alla dörrar stod öppna, så man bara gick runt. grejen var att istället för att prata med någon, så började man "hålla på". och gång på gång sa jag; nej tack jag har pojkvän - och då går dem! så intressant personlighet jag hade lixom.

Nu undrar jag, är det så här? Går man bara ut efter en sak och när man inte kan få det, så går man till nästa? klura på det du.


Kommentarer
Postat av: mia

hahahahaha! jag drömde inatt att jag fick predika framför 1000 personer om varför jag är kristen och sedan ramlade jag ner från scenen..



men jag måste säga nej, det är många killar som inte är ute efter sex. :)

2008-10-27 @ 11:52:59
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-01 @ 22:20:41
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: daniel

Mia/ Fast dom killarna blir snabbt stämplade som "bögar" så killar har nog också den synen på sig själva...

2008-11-02 @ 04:02:54
URL: http://triflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0