Skrillor

Alltså dessa ständiga påhopp ang. uppdatering är stressande! Men här kommer väl ett inlägg, för dig mia.

Idag har vi åkte skridskor på grympan, det var svinroligt! Roligaste på länge. Förövrigt ska vi också en liten klassfest på lördag, vilket jag längtar supermycket till - kommer bli kalasbra!



Förvrigt har det inte hänt så mycket, det har trots allt bara gått två dagar sen jag senaste uppdaterade.

Jag måste bara fråga er en sak, vissa dagar i skolan är kortare än andra, som tillexempel idag när jag har två lektioner på skolan och sen gympa. Är det då värt att ha på sig fina kläder? Nej. Korta dagar är fuldagar.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mia

Alltså, om jag ser bilder från eran skridskogrej en gång till så flippar jag loss. :)



Alla skoldagar är fuldagar. Matte, fysik, kemi och biologi förtjänar inte att jag ska ha på mig snygga kläder och smink. ;)

2008-11-27 @ 22:06:52
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: Karin-Barin

Jag tycker snarare tvärt om! Om man har en lång och jobbig skoldag vill man vara så ful så möjligt så att man har tillräckligt med energi till att arbeta. Har man en kort dag så kan man vara snygg. Tycker jag iaf.

2008-12-28 @ 15:15:36
URL: http://karinskampf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0