Kommentarer

Daniel, jag har inte lagt ner. Det känns bara inte som om jag har något att skriva om.

Men idag har jag faktiskt tänkt, på det här med kärlek. Och alltså jag är verkligen lycklig och sådär men vet ni egentligen hur JOBBIGT det är att vara kär? Man vill vara med personen hela tiden, man blir galen om personen inte svarar på ett sms, man kan sitta uppe och vänta på att personen ska höra av sig tills den gör det, för minsta lilla grej blir man orolig att man ska förlora personen, alltid vara rädd för att göra fel osv. Fundera på det alla ni som klagar på att ni är så olyckliga pga att ni inte har någon!

Tolka det inte fel,  Max är bäst och jag älskar för fullt,
men speciellt nu på kvällarna, saknar jag honom så det nästan gör ont, trots att jag träffade honom i skolan för sisodär 7 timmar sen.. Galet.

Kommentarer
Postat av: daniel

Fast nu är du ju inte speciellt rättvis.



"Fundera på det alla ni som klagar på att ni är så olyckliga pga att ni inte har någon!"



Kanske går dessa personer och är just så olyckliga som du skulle bli om du förlorade honom, bara det att de andra aldrig ens kommer ha haft personen från början?



Typ som att vara orolig när man har massa pengar i plånboken ifall en ficktjuv tittar fram. Nej du, jag tycker inte alls synd om dig! ;)

2008-11-25 @ 22:47:35
Postat av: Louise

Vad vi kan konstatera är alltså, love is a bitch - but i like it. ibland :)

2008-11-25 @ 22:52:05
Postat av: Anonym

du är megabra !

2008-11-25 @ 23:08:13
Postat av: mia

Jösses vännen, du tänker då inte på annat än Max.



Även fast det är skitjobbigt förlora någon man tycker om osv, så måste man ändå se tillbaka på de bra tiderna och blicka framåt.. ast vafan ska jag komma och säga något för. Jag sitter mest fast i mitt limbo för det mesta. ;)

2008-11-26 @ 17:58:29
URL: http://neverendingtonight.blogg.se/
Postat av: -

Man kan inte leva i rädsla. man måste ta tillvara på den tid man har och köra på, i vått och torrt. ;)

2008-11-30 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0