What to wear?

Dagligen tampas jag med denna fråga, egentligen vet jag inte varför jag lägger ner så mycket tid på det heller. Det har bara blivit så! Klänning skulle vara en fin gissning.

Så hur har dagen varit? Förutom min agroutbrott då. Det har vart rätt fins väder, lite grått från och till. Jag vill ju ha stekande sol (jag antar att jag kommer att klaga på det när den väl kommer också)!  Skolan var hemsk, jag gick hem. Japp, jag av alla människor skolkade två lektioner. ILLA LOUISE. Musikprovet ska vi inte ens nämna..

Sen gick jag hem, pluggade och efter ett tag kom Ida som ska spendera natten här. Just nu sitter vi med varsin bärbar dator, social och bra! ;) tänk liksom att kunna umgås utan att behöva lyssna på varandras röster, underbart ju.. naat.

Med mitt dåliga humör, pga pengabristen gick jag in på Monkis hemsida och hittade en massa sköna sommarskönheten. Som jag antagligen inte skulle ha på mig, men drömma går ju..
www.monkigirl.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0