Valborg

Tja!

Till en början får jag väl säga; trevlig valborg i efterskott! Jag hann inte/glömde bort att skriva igår. Flåt!

Min valborg blev faktiskt rolig, trots alla ideer om att bojkotta valborg och stanna hemma och käka glass blev  lika bojkottade dem. Jag, my och lisa satt hemma hos mig och tänkte åka ut till ingetorpsskön där det tydligen skulle vara en massa folk, men påväg får vi ett samtal om att det inte alls är roligt där och vi hamnar i Ytterby på grillparty utan grill (eller jag såg ingen grill iallafall..), där träffar vi Amie och Co och vi följer med dem till Kungälv och Patersson. Där är vi ett tag, vi snor lite potatissallad och dricker lite av det som Amie tydligen hade glömt kvar från en annan gång.. Jag, lisa och Amie bestämmer oss för att ta en promenad men hamnar istället på den nyöppnade krogen i Kungälv med namnet "Krogen", lite fult kanske. Där satt vi ungefär resten av de två timmarna innan jag trallade hem till Sängen, i sälskap med diverse kompisars mammor och andra 30+:are. Gott! Roligt var det iaf!

Fick lite klagomål om att jag la upp för lite bilder på bloggen, men det kommer så fort Amie langar kort från igår!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0