Tre redovisningar

Jag kommer verkligen aldrig på bra överskrifter! Kanske ska gå tillbaka till den tiden då jag döpte alla inlägg efter vilka dagar det var i veckan, eller borde man haka på trenden och döpa det efter datumet? Who knows.

Min dag då, skolan ofc, men tre redovisningar på en dag? galet! de flesta gick bra och jag hoppas att jag inte lät lika nervös på engelskan som jag tror att jag gjorde.

Annars har jag skrivit på min intervjuv om en gamling, ganska intressant. Min farmor berättade bland annat att de hade ett krigsbarn och hur rädd han hade blivit varje gång ett flygplan flög över deras gård, han trodde att kriget hade kommit till Sverige. Hemskt. Det är svårt att förstå att det faktiskt finns människor som har upplevt det hemska som vi har prov på.

För att byta ämne kom Sofia hit på kvällen och gjorde blåbärsmilkshake, det gick inte så bra till en början. Kör inte med frysta blåbär i bottnen! Men sen blev den riktigt smarrig!

Nu är det back till desperate houswives..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:17:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0