Surrning

Hej! har varit lite dåligt med uppdatering, hoppas att ni förlåter mig, men allvarligt talat har det inte hänt något superintressant! Jag har gått till skolan som vanligt lixom. Igår spenderade jag först lite tid med linn i stenugnsund, sjukt skönt att gå om kring i affärerna där, man känner inte en kotte och det är nästan inget folk där. Hittade dock ingenting. Sen blev det hemfärd och my kom hit, senare ida. Sen gick vi på någon spelning, efter det gick jag, sofia, ida, evelina, elin och kalle ner mot kungälv där vi hittade lite folk. Var där innan tjejerna gick hem till mig. Mys!

Idag har jag vart ute på Marstrand och solat. Det var så sjukt varmt här inne i Kungälv, och där ute blåste det - mycket skönt. Men tror ni inte jag bränner mig? Självklart. Nu är det bara med smärtsamma väntan på att det ska bli brunt igen.

Skriver snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0