Sportyspice in action

Tjo!

Idag har jag hunnit med en del träning! Härmed vill jag gå under nicknamet Sportyspice, vet att jag har skrivit det tidigare men ingen verkar ha nappat på det (undra varför).. Men idag, då jävlar! Först Coopertestet, det gick väl som väntat, inte så bra alltså, men jag haffade mitt godkänt och gjorde bättre ifrån mig än på förra så det känns bra. Sen bar det av hemmåt.

Eftersom jag var ensam hemma och nu kunde träna lite på Wii:t ifred bestämde jag mig att göra det. Skrev ju igår att det skulle var chill att kunna träna med ett tvspel, men sannerligen, Wii fit var då inte en barnlek! Det var skitjobbigt och det rann om mig. Höll på i en timme där med min otroligt muskulösa instuktör (hoho, man får nåt att titta på. på köpet!) så nu ska jag äta lite och avnjuta min elle som jag inte hunnit läsa så mycekt i än.

Btw, fick en till Elle idag, nästa nummer.. Skickade in för premuration förra månaden men eftersom jag inte fick majnumret så trodde jag inte att den skulle komma alls, tji fick jag. Lite surt bara att jag fick den just igår, menmen, nu fick jag ju båda två och kan vänta med att öppna den andra, om jag kan hålla fingarna borta.

Nu är maten klar och efter det får jag antagligen fortsätta med min engelska bok. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0