Söndag

Fråga mig inte vad jag gör uppe nu, jag borde ligga och sova ruset av mig. Konstigt nog kunde jag inte sova imorse, det är så ljust ute och fiskmåsarna skriker. Förstår verkligen inte vad de gör här nu. Borde inte de vara ute vid havet typ? Jag ska sätta alla på en buss och skicka iväg ut till Marstrand.

Igår då? Det var roligt. Vi var hos Sofia, åt tacos och drack för mycket vin. Det var trevligt men har gett mig otrevliga effekter på mitt huvud idag. Langar nog lite bilder oså sen!

The outfit for the day was;
Vit tee från JC, beiga shorts från Dr. Denim, svarta skor från Aerosoles, ett armband med lite pärlor från Gina Tricot, solglasögon från Gran Canaria och en väska som är mammas.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0