Snabbkurs i fotboll

Jag är inte alls intresserad av fotboll egentligen, jag är mer hockeytjej när allt går snabbt och fort. Idag är det någon final (Champions league?) och fotbollsyran skriker. Två engelska lag, Chelsea och Manchester United är laddade inför matchen. Men där slutar mina kunskaper om det fallet.

Som tur är gav KalleKrull mig en snabbkurs i lagen vilket lydde;

- Säger någon något om Chelsea ska du säga att de har köpt alla sina spelare med ryska oljepengar.
- Säger någon något om Unitied ska du säga att Ronaldo är en fjolla som lipar oavsett vad som händer.
- Säger någon något om Arsenal ska du säga att de är bäst och att Adebayor är den nya messias!

Go arsenal! (jaaag vet, de åkte ut för jättelänge sen, men som sagt; Arsenal är bäst och Adebayor är den nya messias!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0