New day in Paradise

Yo.

Trots två prov idag, har det varit en helt okej dag! Solen har skinit och det har varit varmt, skönt! Efter skolan var jag med My och nu på kvällen har jag tagit en promenad med Julia, införskaffade en Elle också, det nästan spritter i fingrarna bara genom att öppna första sidan! i love it. Man fick en fetingtröja med också, det var STOR. Alltså verkligen megastor, kändes som om ha på sig ett fett nattlinne, men det får gå, kan bli en chilltröja till sommaren!

Mor min har införskaffat det här Nintendo Wii fit och familjen tränar som galningar här hemma, jag har mer lagt det på is och skyller på det fruktade Coopertestet imorgon. Jag som inte har någon kondis alls. Usch. Anyway, chill att träna genom att spela Tv- spel!

Har funderat lite över designen här och kommit fram till att den seriöst borde ändra, och nu på riktigt! Ska pilla lite, men förvänta er inte för mycket. Jag är då ingen hejjare på det där!

Vad har jag mer åstakommit idag? Jag har funderat över om man ska nappa på erbjudandet om Bedhed Schampoo + Balsam för 299, eller vänta på att mitt ska ta slut. Ska nog prova en annan sort den här gången, trots att det gör underverk för håret så känns det som om mitt Fashionista bara gör mitt hår platt och jobbigt. Sen har jag gläds över att balongshorts kommer att vara hett i sommar år igen! Känns bra.

Nä, nu ska jag snart duscha ur min inpackning och läsa min engelskabok som jag borde ha läst ut för någon månad sen.

Puss!

image53

I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0