Mysteriet om byxorna

Ni vet de där monikbyxorna, chinos, de som alla har/hade ett tag och som jag faktiskt äger två par av om jag ska vara ärlig? Anyway, jag har funderat på ett tag varför mina hänger så fruktansvärt mycket "mellan benen", chinos ska ju sitta löst, men inte så löst. Jag har liten rumpa, men sannerligen inte SÅ liten rumpa. Så förra veckan började jag fundera över om de kanske skulle vara höga egentligen, och diskuterade detta med Ida, vi kom inte på nåt bra.

Menmen, jag var inne på en av bloggarna jag brukar läsa och såg att hon faktiskt hade sina monkibrallor och det såg riktigt fint ut, och eftersom hon arbetar som stylist litar jag på att hon har rätt! Vi har alltså alla gått grunt och bärt dem FEL, och detta förklarar genast varför de var så stora, och långa. Langar en bild på tjejen!

image61

http://linngustafsson.se/
sjukt bra blogg, sjukt snygg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0