Mr brightside

.. är precis vad jag inte är. Idag är jag grinig, jobbig och trött. Jag har ont i ryggen och har en massa göra och förmodligen en massa som jag kommer glömma av att göra. Grejen är bara att jag faktiskt inte orkar bry mig.

Vet inte om det kanske beror på stress, eller kanske bara ren uttråkning (eller vädret?), men jag bryr mig inte om något. Jag bryr mig inte om mina betyg som ska sättas om två veckor, det känns som om det inte spelar någon roll ändå, vilket är en väääääldig konstig och annorlunda tanke om det kommer från mig.

Får hoppas att det vänder snart. Det här är inte bra.

Dessutom upptäckte jag idag att jag inte har några pengar kvart på mitt kontokort..

Kommentarer
Postat av: daniel

Relax take it eeeeeeeeasy... Studiebidraget är on it's way ;)

2008-05-26 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0