Lördag

hejhej!

hur är det med er? här är det bra. Ida sov här inatt och vi har precis gjort i ordning oss för ännu en dag i stan. Igår åkte vi till stan och köpte lite morsdagpresenter, köpte även en klänning som skulle kunna bli min avslutningsklänning, om jag inte lämnar tillbaks den.. Rosa och fin är den iaf!

Efter mat, hallonsplit och mys hamnade vi hemma hos Anton vid tiotiden. Mys! Somnade gjorde jag med .. När vi kom hem slocknade vi igen och sov fram till 11, vilken är typ rekord när det gäller mig! Sover inte alls länge på morgonen. Nu ska vi snart kila till stan och sen ikväll blir det Marstrand med lite tjejor och melodifestivalmys! Låter fint va?

Ha en bra dag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0