Hellu

Yo.

Ännu en dag har flutit på som smort och med en skola med inga läxor och en fullproppade garderob känns livet rätt bra. Jag vet, jag är totally shopaholic, och även om det svider i plånkan ibland så är det roligt. Nu fattas det bara en Elle som jag nog ska införskaffa imorgon!

Idag har jag tränar, typ första gången på en månad, BodyJam igen och japp, fortfarande lika tråkig. Menmen, coopertestet på torsdag vilket känns helt kasst eftersom min kondis ligger under nollgradigt. Jag får pressa mig igenom det, ynkynk.

Förövrigt är det REA på hur prudukter här i stan och de alldra viktigaste tankarna idag har gått till om man borde köpa nu när det är billigt, eller om man ska vänta tills det verkligen behövs? Kanske lika bra att köpa, men då känns det bara onödigt.

Hann med en liten promenad med Sofia idag också, hon berättade för mig att hennes pojkvän hade kläckt ur sig en kommentar om att man verkligen märkte när hon hade vart med mig, hon hade nämligen sagt att hon skulle gå och hämta sin tandis.. Folk, ni ska veta, det är inte lätt att vara en treåring inuti.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0