Grillfest

Godmorgon kära läsare!

Sitter här med en stor kaffe och huvudvärk. Det är så det ska vara antar jag. Igår hamnade vi iaf på Tjörn på grillfest, om man nu kan kalla det fest eftersom vi bara var runt typ.. 18 pers. Det var jag, ida och evelina och en en massa esteter. Av någon konstigt anledning var de flesta från Kungälv, trots att vi var på tjörn, så man kände igen de flesta från skolan. Jag hade grymt kul iaf!

Något som inte var så kul var att min ring råkade gå sönder.. Menmen, det finns mer ringar antar jag, även om det var tråkigt eftersom den var lite speciell med pärlor o shit. Ska kolla med syrran om hon har koll på sin ring, vi fick nämligen lika dana en gång i tiden, i så fall snyltar jag på den! :)

image73

Vi är på grillfest, alla grillar, vi går och köper pizza.
Där fann vi en fin liten "skylt" men visa ord.

Du, skilj dig inte från din fru
bara för att hon inte kan laga mat.
Ät hos oss och behåll henne om Kelgris.

Frågan är väl bara hur länge frun stannar om mannen bara käkar pizza?
hum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0