Grill

Har inte fått mycket färg idag, men däremot mycket fräknar! Kommer ju att förvandlas in till en prickigkorv om jag fortsätter på det här spåret. My var här en stund ocg vi tränade lite Wii, jag börjar ju bli en hejjare på det där!

Har precis käkat middag, först var det sushi, sen grillat och till efterrätt blev det jordgubbar och glass, gott! Nu sitter jag och inväntar Sofia som ska komma och hämta mig, sen ska vi nog till Maxi för att köpa lite mysgrejer till kvällen och sen blir det upp till henne för en liten tjejkväll! Mysigt.

Den här helgen ska jag verkligen bara ta det lungt! Imorgon blir det staden med My! Alla affärer börjar få in så mycket blommigt och fint! Hittade detta fina på H&M. Blir man inte lite sugen nu i sommartider?

image63

Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm.. En lugn helg? Hur blev det med den xD Men vi hade Kanonkul!

2008-05-11 @ 14:43:57
Postat av: amie

ohja blommigt. det enda mina ögon fastnar på när jag är i stan

2008-05-11 @ 21:37:50
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0