Cheerleaders

Dagen började inte bra, försov mig och ni som känner mig vet hur grinig jag blir när jag väckts fel, jag blir grymt sur och så lättirriterad, men jag kom iväg till skolan på en halvtimme och åt frukost i Caféet.


När jag blir trött är jag uppe i varv, jag är helt übersprallig hela dagen - men detta resulterar också i att jag kan börja grina och bara byta ihop vilken sekund som helst. Det fick JohnPhilip i min klass smaka på när han slog till mig på armen och jag grinade. Det värsta är att han bara gjorde det för att han slog mig så att jag fick ett blåmärke förra veckan och ville göra ett på andra armen också. Haha, vi får se hur det ser ut imorgon!


Dagen flöt på och det var dags för gympa, där gjorde vi en del fin fina pyramider! Dagen slutade bra trots allt, slutet gott allting gott!



Kommentarer
Postat av: JP

Får du inget får jag försöka imorn igen.

2008-05-22 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0