Ännu en helg

Så nu sitter jag här, söndag. Om  några timmar tar ledigheten slut och vi återgår till fem dagars längtan till nästa helg. Känns lite tort faktiskt.

Så vad har jag gjort för att spendera dessa värdefulla timmar? Jo, sanningen är att jag faktiskt har haft riktigt roligt. I fredags var det ju grillpartaj, igår var jag med my och ida, sen på kvällen sprang vi på Kalle-vitt-krull och Calais på hemmakväll, köpte godis, hyrde film och gick upp till Anton. Sen gick vi hem runt ett, satte oss i min säng och knåpade ihop en massa fina örhängen. Min mamma har nämligen köpt ett pärlsätt som man kan ha ruskigt kul med! ;p

imorse tog vi ett "titt"- tur till Göteborg, hittade en massa fina saker som jag ville ha och fick bytt mitt Zoul linne, så nu har jag ett fint och helt igen! Nu är jag hemma, har precis läst ut min engelskabok (äntligen) och funderar på att lägga lite skokräm på mina skor.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0