Älgön

Godkväll!

Har inte blivit så mycket till skrivande idag, har haft fullt upp känns det som (fast det har jag givetvist inte haft). Äh, det var bara en kass ursäkt!

Idag åkte vi till utflykt till Älgön, var rätt mysigt ändå. Johanna tog sin båt dit så när dagen var slut bestämde följde jag med dem (Hanna, Ida, Johanna och Daniel) tillbaka till Marstrand. Fast där hamnade vi givetvist inte. Vi tog en tur till Åstol, Rönnäng och sen ut på öppet hav och stutsade på vågorna. Man blev rätt blöt och jag kan nu säga att det första "doppet" är taget! Sen åkte vi tillbaka till Bergs Konditori på Marstrand, som ägs av Johannas familj och fikade där! Mys! Sen åkte jag hem och duschade, det skvallpade ju nästan i håret på mig.

Nu sitter jag här, kollar på det där programmet om folk som spenderar pengar. Sjukt! Handlar just nu om ett par som tar lån för att betala sina räkningar, hur dum får man bli? Hjälp alltså.


Kommentarer
Postat av: amie

höhö jag var också på älgön förra veckan. härlig ö det där. intressanta stenar.

2008-05-15 @ 22:31:34
URL: http://amies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0