A great and terrible beuty

.. heter boken som jag måste läsa ut, idag typ. Jag är inte bra på det där med självdiciplin.

Hum, efter en lång dag i skolan, med nationella proven i tyska (blä) så fick jag ett sms av Karin där hon frågade om jag vill ta en fika med henne och Frida. Det bangar man inte och jag tyckte att jag förtjänade en jordgubbspaj! Underbart god!

Ida hade med sig "Sofies mode" till mig idag också, var sugen på att köpa den igår men då kläckte Ida ur sig att hon har den hemma så den ska jag slappa till och läsa nu.

Annars är huvudvärken fortfarande kvar och imorgon ska vi till Älgön, rosa stövlarna ska vara på!

Puss!


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på min blogg (QUEENIEQUEENIE) här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2574066#kommentera - Och jag länkar till din blogg i 7 dagar?

2008-05-14 @ 17:25:10
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0